Blev just så glad!

Sitter här vid datorn och efter att jag uppdaterat MissionAdventures.se med nyheten om att ett hus som tillhör YWAM i St Petersburg brunnit ner i helgen så letade jag efter något uppmuntrande innan jag gick och la mig.

Knatade då in på bloggen Vardagstro som skrivs av prästen Liselotte Malmqvist. Hon skriver ofta kloka och uppmuntrande tankar. Så även idag. Bland det jag inte läst sen sist fanns flera citat av hennes underbara barn – läs gärna vad de sa under gudstjänsten i söndags!

När jag sedan var på väg upp sneglade jag på blogrollen på högersidan, och hittade till min stora förvåning och glädje att hon läser min blogg också! Då blev jag jätteglad! Tack Liselotte!

Jag insåg också att jag behöver uppdatera denna blogg lite oftare, det har blivit mer personligt på senaste…

Allt gott i adventsnatten!

Kommentera

