Min kallelse

Av en händelse blev jag idag påmind om min kallelse, hämtad från en låt:

I’m gonna be a history maker in this land.
I’m gonna be a speaker of truth to all mankind.

Detta är inte hela min kallelse, och inte bara min. Men det var vad min DTS (Restenäs 2003) kallades (History Makers) och jag har valt att ta det till mig, och det tror jag är viktigt. Så mycket av det vi gör påverkas av hur vi tänker om oss själva. Om jag ser mig själv som en History Maker så kommer jag också att vara en!

Kommentera

