Tack Jesus!

Jag håller fortfarande på att fundera på vad jag skall göra här uppe. Det finns många bra kontakter och möjligheter, men just nu längtar jag i ärlighetens namn mest efter att komma tillbaka till en nära relation med Jesus, inte bara som min arbetsledare utan som min närmaste, och samtidigt förebild och lärare/ledare.

Har just suttit och kollat på intervjuer och predikningar av Shane Claiborne och är mycket inspirerad av hans liv och relation med Gud ”What I love about Jesus is that He….” säger han ofta – jag vill tillbaka dit. Det är för mycket av mig i mitt liv – jag är trött på mig – Jesus är så mycket mer fascinerande!

(Tack Gud för att jag skriver detta så att jag fick formulera detta – och tack M för att du skrev så att jag fick möjligheten!)

Blessings!

Kommentera

