Jesusmanifestationen

Idag har jag spenderat några timmar på en 24/7 bön inför Jesusmanifestationen.

Något som kom till mig var Psaltaren 119.
Den är väldigt lång, men helt fantastisk! Vad jag främst ser i den är Davids hjärta som är så mjukt inför Gud. Han längtar, han älskar så mycket! Hans ord är så radikala och hjärtskärande!

Jag längtar efter att Jesusmanifestationen skall göra människors hjärtan så infor Gud. Inte bara människor som ser folk med Jesus-banners utan att också de som går får bli ödmjukade inför både Gud och varandra.
Jag ser verkligen fram emot att se människor från alla dessa olika samfund komma samman under en och samma proklamation: att Jesus Kristus är Herre över hela världen!

Kommentera

